Poema del futur (o com plagiar els Mishima quan hi manca la inspiració)

Diuen que mai penses en mi
I que et drogues a les nits
I quan arriba divendres
Diuen que pagues tot l'alcohol.

Diuen que surts totes les setmanes
Fins i tot si has treballat
Però jo sento que el teu cansanci
Només et recorda a mi.

Diuen que et van veure amb aquella noia
Un diumenge al mercat modern
Quan tothom sap que em copia i
Que se'n va al llit amb mitja ciutat.

Diuen que la besaves davant dels meus amics
I que us fotíeu mil ratlles
Que al cap hi duia les ulleres de sol
Que et vaig regalar.

Es veu que heu tingut una filla
I ara la portes a un col·legi de barri
Que te'n vas vendre el cotxe groc
Amb la pegatina vella del darrera.

Diuen que mai no havies estat tan feliç
Però a mi em sembla que s'equivoquen
Perquè jo sé que a tu et falta el més important
Allò que només trobares en mi.



Banda sonora del blog

Las canciones que aparecen en el blog

Follow by Email

Sección reivindicativa

De otro planeta

Carol

La pertenencia, Gema Nieto

Seguidores

Desaparecer